Thursday, July 01, 2004

Start

Hűű, olyan mintha ezer meg ezer spotlampion égetne...az első blogpostom:-)) Lehet, hogy senki nem fogja olvasni, de most így jól esik titkon mégis onlányként írkafírkálni egy kicsit:) Most beszéltem a blogzseni és értelmi szerző Gergely testvéremmel, elsírtam neki, hogy ez nem megy, és nem akar engem ez a blogizé, és különben is, aztán letettem a kagylót és CSODÁK csodája, sikerült!!! Igaz, hogy nem az eredetileg eltervezett halkan csipogó tsirke jött be hanem egy harsány, bőszen tollasodó "tsirkeee" lett (legalábbis úgy emlékszem 3 "eee" volt mert minden olyan gyorsan történt...)

Lelki füleimmel egy hangós és nagyon gyors óra ketyegését hallom ami arra sarkall, hogy írjak mert most KELL!!! Ez a kényszerérzet vagy jól vagy rosszul sül el...majd kiderül.
Most ennyi, eztán azt sem tudom még mi következik:)
És igen, még valami, a lap neve "málnaságok", talán diszkrétebb mint a "marhaságok":), s ennek megfelelően a rózsaszín és a lila dominál, EGYELŐRE!!! Fent említett műszaki szaki barátommal majd tovább fejlődünk színben és szóban...legalábbis azt mondta nekem:-)

...tehát, gyertek és olvassatok és lássatok és kritizáljatok és ne kíméljetek, TI akik még nem is tudjátok, hogy létezem:)

1 Comments:

Blogger ger said...

kezdhetnénk azzal, hogyan lényegül át a szubjektív én egy transzwebcendens izévé. deneeeeem. ez itt egy kedves, szellemes és szórakoztató napló lesz. mindent bele!

1:44 PM  

Post a Comment

<< Home