Sunday, December 25, 2005

Pusszcsi

Azt hittem, hogy az unalmasnak éppen nem mondható, életemet élménydúsan le is tudom írni...de tévedtem! Ha írásra adom a fejem azt vagy szerelemből vagy gyűlöletből teszem! De ki képes nap mint nap ilyen mély érzéseket megélni? Márpedig ha szerelemből írok akkor az nem tartozik mindenkire, a gyűlöletemmel meg nem szivesen dicsekszem...hát leteszek a nagy tervről, hogy "hochintellektuellcsajosnapló"-t vezessek.
Rengeteg dolgom van az életben, sokat kell még tanulnom....és az írott ÁBC-ig még nem jutottam el, anélkül pedig elég nehéz értelmeset írni; egyelőre csak a színes ceruzákat ismerem és szivesen használom őket gyönyörködtetés céljából, de az nem én vagyok...ha valaki ismer, tudja, s aki még nem, majd megtudja...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home