Friday, November 25, 2005

Idézetdömping

"Az élet nem az, amit az ember átélt. Hanem amire emlékszik és ahogyan emlékszik, amikor el akarja mesélni."

...ha én mesélem ok...de ha más?

"Az igazság és a féligazság között akkora a különbség, mint a villanyégő és a cserebogár között." Mark Twain

...ja

"Felkutattam a családfámat, és rájöttem, hogy én vagyok a gyökér." Dangerfield

...inkább gyakorlom az öniróniát minthogy más tegye..

"A siker az, amikor egyik hibát a másik után követjük el, töretlen lelkesedéssel."
Winston Churchill

...hadd mutatkozzam be, Tarsoly Tekla vagyok (de lehetnék Nemcsek is), az év legsikeresebb embere:-)

"A boldogság nem más, mint jó egészség és rossz memória."

...most akkor az egészségemmel vagy a memoriámmal van baj??.. Albert Schweitzer

"A memória az amivel felejtünk." Alexander Chase

...jaaaa, ok..

"A gödrök első törvénye: ha benne vagy, hagyd abba az ásást." Denis Healey

...le is tettem az ásót!...

"Minden bonyolult problémára létezik egyszerű, könnyen érthető, téves megoldás."
H. L. Mencken

...igazán megnyugtató..:-))))))))

"A macska, ha egyszer ráült a forró kályhalapra, soha többé nem fog forró kályhalapra ülni. De hideg kályhalapra sem." Mark Twain

...remélem előző életemben macska voltam és ezt nem most kell megtanulnom:)...

"Légy jó és magányos leszel."Mark Twain

...cinkos mosoly égtelenkedik levakarhatatlanul a ajkam szélén:-)))...

"Csak két tragédia eshet meg egy emberrel élete során. Az egyik az, ha nem kapja meg, amit kíván, a másik az, ha megkapja." Oscar Wilde

...bakker, ezt csak úgy leírtam, de ne jegyezze meg senki mert holnap kihal az emberiség...

"Minden bizonnyal létezik egy láthatatlan világ. Csak az kérdés, mennyire van a városközponttól, és hánytól tart nyitva." Woody Allen

...ez a csúcs!!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home