Friday, July 16, 2004

Abnormálnaságok

Todom, tudom, tudom...cserben hagytam a olvasóimat, de ígérem mindenkit kárpótolok!
Egy nagy vegyessaláta volt az elmúlt hét, a "halálközeli hangulat", a "részegen ki visz majd haza" -án keresztül, a "mától tudatosan élek ebben a világba"-ig, minden egyben volt:) de a hab a tortán, hogy nem megyek a Félsziget fesztiválra! Viszont ha leírom mennyi probléma merült ill. merülhetett volna fel az út és az ottlétem alatt, hát rájössztök mennyire áldott a sors keze, hogy itthonmaradtam...
 
Merthogy ami NORMÁL esetben itthon okés, sima marad, szép és ránctalan, formás, pofás, az OTT, egy ilyen végtelennek tűnő öt napos banzájon, biztos hogy nem marad okés, sima, szép és ránctalan, formás és pofás.
Igyekeztem ezt az öt napot átrágni, igazán felkészülni, semmit nem itthonhagyni, és rengeteg akadájba ütköztem.
Mert pl a ruha, ami NORMÁL esetben itthon elég egy hétre is, az OTT egy nap alatt gallyra megy. Csak tudom, legutóbb is sporlósan pakoltam a BÓDÍTÓ sátoros kiruccra és szinte meztelen távoztam...tehát, ÖT nap = teljes szekrény + az ennek megfelelő cipőfelhozatal. Szegény Matyi kocsi, kiköhögné a lelkét az oda úton, s nem beszélve a visszafeléről amikor minden ruhadarab egy egy kiló koszfelesleggel gyarapszik:)...gáz
Aztán, NORMÁL esetben,ha meleg az idő és keveset ráz a hideg, a frissen epilált láb hosszú időn át sima marad (ez itt a reklám helye - Braun-eversoft!), de OTT tuti hogy az első hajnali ébredés, fagyos futkározás a hátamon, gyors növekedésre sarkallná a nem kívánt virgácsokat az összes elképzelhető helyen, persze mindez NEM SZÁMÍT, ha amúgy is esik az eső és mindenki bundabugyit visel és nincs bikiniverseny... de hol lesz ott vihar július végén??? szal ez is gáZ!
Fontos, NORMÁL esetben a hiper-szuper hajdúsító, -loknizó, -tupírozó és különbenis a legmenőbb sampon mert épp most reklámozzák, simán megszolgálja az árát öt hosszú napon keresztül. De OTT?? Soha! Az első nap verejtéke, cigis hangulata és persze a "jajj de szép sebes a Maros, nyomjuk meztelenül de a fejed nem maradjon száraz" akció után az egésznek annyi. VAN VÍZ! De milyen??? És tükör?? (meg kell tudnom ki a legszebb a vidéken...had pusztuljon!) És fürdő?? És smink és minden??? Amilyen cicás vagyok, megőrültem volna, ha nem áll rendelkezésemre ÖT napon keresztül egy komplett felszerelt fürdőszoba az ÉN hajszárítómmal, mert az sem mindegy!!! ...szal, gÁZ!
Aztán, ami ugy itthon NORMÁL esetben, mert arról beszélünk, OK, az OTT biztosan GÁZ!!
 
                                                         :-)))))))))))))))))))))))
 
Viszont "azért vannak a jó barátok", hogy így szeressenek...annyira biztos nem lett volna szörnyű...azért sajnálom, hogy nem lehetek veletek!
Egyet kérek, soha ne szűnjetek meg hívogatni engem, mert egyszer biztos bekapom a horgot és ott leszek:)
 
Érezzétek jól egymást és...

1 Comments:

Blogger ger said...

háááát, elég nagy balfaszmálnaságok irsz Tekla, még jó hogy nem komolyan irtad:) vagy ha igen, akkor annyit tudok irni, hogy senki sem fog menni, mert
1. Tomázs berúgós zokniját a mérnökök csak max 11,2 ezrelékes berúgásig garantálják, itt pedig ez százalékos értékben lesz, ami elég gáz.
2. Orsi tutkóra nem jön, mert aggódik a közelkeleti helyzet miatt, vagy ha jön is akkor a Matkó tetején fog ülni egy "Szabaditsátok ki Willyt vagy nemis, Arafatot!" pólóban.
3. Én pedig, szörnyülködve tudtam meg, hogy a patakparton lehet hogy nem lesz térerö, csak hármas, avval meg nem lehet GPRSelni, és a HSCSD se megy, ami elég gáz, én pedig online kapcsolatban szeretnék lenni a gumijaimmal, ezért nem megyek vagy ha megyek is akkor naponta le fogom ereszteni és újra felfújni a Matkó gumijait.
Úgyhogy, mi is belátjuk, elég gáz lenne.

2:20 AM  

Post a Comment

<< Home