Thursday, January 19, 2006

...najona


Igaza volt Orsimnak, talán mégis lesz olykor-olykor két szavam a jövőben...
OOOO pesti lááány, mért mondjátok nekem nem vagyok én ilyen!!!! Az leszek!!! Mari Párizsban:-)))
Ma utazom, én csak a nagyanyám álmát cipelem a nagyapájé hétfőn érkezik...
Drága TI, csak híjján leszek nyetközelben úgyhogy ne visongjatok, amikor tudok, jelentkezem.

Édes dolog történt velem (megszokott, előfordult már egyszer-kétszer pöttöm életemben), megláttam ŐT az Ikeában...magas, erős, romantikus és tele volt melegséggel...szerelem volt első látásra; tudtam, hogy csak vágy marad és soha nem lehet az enyém, mégsem roskadtam magamba, nyugodt voltam és boldog...éreztem, hogy az enyém már és senki nem veheti el tőlem...gyönyörű pillanat volt...csak egy pillanat.
És akkor, két nappal később valaki felajánlotta őt nekem!!! Enyém lett az izmos acél galériaágy, bőven áron alul, egy kedves fickó jóvoltából aki LL Juniornak a szomszédja a hetedik kerületben...Ha láttatok még boldog embert, basszus azt hittem elszállok, MEGKAPTAM!!! ENYÉM ÁGY!!! És kis függönykéje is van és húúúú...és egy csomó minden elfér alatta...és praktikus.

...az én SZERELMEM:)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home