Thursday, January 26, 2006

"Te rongyos élet, bolondos élet..."

Az eddig "kis tyúxaros életem" - nek hívott életem ma már azt hiszem egy nagyobb állat "sarának" nevével büszkélkedhet...úgy csinál, hogy nyihaha:-I
Neeeem, nem vagyok negatív, gyermeki örömmel és lelkesedéssel veszem a "felnőtt" élet irdatlan buckáit:) Van egy naaagy lakásom, mint egy született ezüstcombú oláh szépség minden nap rendezgetem, pucolgatom...mára már az előző lakók, a feketén nyomuló román vendégmunkások, mindent átható meszes zokni-, hónalj és egyéb áporodott duhaj szagát is sikerült überelnem nyolc intenzíven égő vaniliás illatrudacskával...mostmár csak a füstmérgezés fenyeget...Buddha viszont tuti szivesen beköltözne hozzám:)

Hétfőn vettünk egy mosógépet ami ma megadta magát, még arra sem volt ereje, hogy a benne lévő hat tonnás ágytakarót kicsavarja; most úszik a lakás, "alszik a széken a kabát,szunnyadozik a szakadás,máma már nem hasad tovább" ...de azért jó napom volt:)

Elneveztem kicsi lakomat Toscananak...ha már nem mehetek én oda, hát kaptam egyet ide Bpestre.A konyhapadló déliesen hullámzó...és a falak, azok az ódon, történelmi...girbe-gurba tákolmányok...hmmm, "nem tudom miért, de szeretem"...él az egész, remeg és ropog...egy élmény:-)))
A fölöttem lévő szomszédom, az egyetlen, pontban éjfélkor átrendezi a lakását...minden nap...ez is kivételes öröm, aztán amikor ÉN a legmélyebb álmomat álmodnám, hajnalban, visszarandezi...édessss

Mindezek ellenére azért nagyon szeretek itt lenni, szeretem a szabadságot, az élő éjszakát, az éjjel-nappalit (ami az éhhaláltól menthet meg éjszaka...), ezt a közeli internet kávézót, a nagy kirakatos bárokat és a benne vacsorázó embereket...igen, hazaértem:)

1 Comments:

Blogger thpreg said...

Kicsi is, savanyú is...de a tied!! :)
Néhány virág még jobban firenzésítené...

11:34 PM  

Post a Comment

<< Home