Friday, January 27, 2006

:-)))))

Ezt nem hiszem el!!! Úton vagyok, a netkávézó csak egy kis kitérő...szal, elindultam az Ikeába zuhanyfüggönyt venni, elmenekültem Toscanaból, ki a hidegbe; de nem is ragozom tovább, a lényeg ami heves kuncokásra bírt, az a körülöttem terjengő NAGYON durva zokniszag ITT a netkávézóban...ha épp nem írnék, hanem harsogva mesélném a dolgot valakinek, cifrakocsiskáromkodást cserdítenék ide:-)))) Bakker, el kell innen mennem...engem üldöznek a zoknik!!!!!!!!!!!!!!!! És akkor még itt van egy háromszögű kamasz rügy mellettem ( vizuálisak előnyben) és hevesen anyázik mert elfogyott amuniciója a háborúsjátékban...haláli, hogy mi van itt:-)))
Ma vettem magamnak egy kis sovány paradicsomot meg ubit, hogy ne kövesedjen meg a belem...a fickó a boltba (Józsi bácsi a tanyárú DE vén kecske is megnyalja a sót)azt mondta szivesen feltöltené a hűtőmet...baaaaaaaaaaazzzzz:-)))))ez így elmesélve elég pikánsan hagozhat, pedig csak édes volt, és a lényeg, hogy mosolygott!!! Rájöttem, hogy ezalatt az egy hét alatt, amióta itt vagyok, több mosollyal futottam össze mint azelőtt bármikor:-)
...virág kéne Toscanaba....sok virág

0 Comments:

Post a Comment

<< Home